Mit láthatunk a képen?
A: A Sarudi Let'sz-szesz-densz hagyományőrző kedélytánctársulat egy jobbik pillanatát, mikoris a performőrök olyan gyorsan mozognak, hogy lepattan róluk a fény. Teszik mindezt a Kerekes Band valamelyik nótájára, de ez tökmindegy, mivel a hang meg elpárolog, mire a fülükbe érne, ezért a performansz sajátosan spontán, ősösztönös jelleget kap. Szaguk viszont biztos van, ezért ne hajoljunk túl közel a monitorhoz, mer' sose lehet tunni.
B: Transzcendentál táltossámánok éves baráti gyülekezetének élménybeszámolóját, a Kanálhajlító Szent Gellerről elnevezett "Uri Murit". (Csörgheő Csuli vagyok, az apád istenit!) A bal oldalon látható spiritualista éppen azt demonstrálja, hogy térdtől lefelé el tudja halványítani a lábait, miközben jobb karját -ami a vele szemben elhelyezkedőknek viszont balra van- néhány praktikus mozdulattal belemontázsolja a háttér díszítőelemeibe. A közönség helyeslően ujjong és reprodukál.
C: Epilep Szilárd fotográfus, a "manuálrapid fotóművészet" méltatlanul mellőzött megalapítójának egy képét, melynek címe: "Falon lógó fütyikkel díszített szobában három izé csinál valamit, a szekrényen viszont van egy kabát,egy Hörcsög-felügyelős munkavédelmi sisak, meg még valami, ami szerintem egy Volán menetrend, de már nem emlékszem". Epilep úr sajnálatát fejezte ki affölött, hogy a háttér elemei jelenleg nem sugározzák azt a dinamizmust, amit az elülső csoportos kompozíció, de majd dolgozik az ügyön, és a jövőben több Kevertet és S-budget (ejtsd:Es Bugyé) szeszesitalt fordít majd innovációs célokra.
D: Minket, részegen, kétezernyócba, ami kábé az utolsó faja szilveszter meg januármásnap volt, ebugatta!